Posílení těla za pomocí domácího cvičení? S těmito pomůckami hravě!

vydáno 18.09. 2013 • Hubnutí • zobrazeno 1519x

Cvičení je pro lidi velmi důležité. Nejen psychicky, ale hlavně fyzicky. Fyzická stránka těla je ta nejdůležitější. Nechcete mít přeci tělo jako rosolovitou hmotu, ale pěkně pevné a krásné. No jo, tohle by chtěl asi každý, ale ne všichni si udělají čas na to jít si někam zacvičit nebo dokonce docházet do posilovny. Ona ani posilovna není úplně dobrá, zvláště když je smíšená. Zejména pro ženy je to mnohdy problém, protože v takových posilovnách, většinou chlapi koukají, jak cvičíte, jak vypadáte a to ženám příliš nesvědčí. Ani se nedivím, můj zážitek v posilovně je podobného ražení. Dnes však existují posilovny pro ženy, ty jsou skvělé a jedinečné. Vstup je zde určený pouze ženám, které zde chodí především cvičit a ne okoukávat jiné ženy. Nikdo vás tak nepozoruje a vy si v klidu můžete cvičit, tak jak si vy usmyslíte a na jaké cvičení se zrovna cítíte.

Ovšem pokud není čas a ani chuť někam jít je to těžké. Můžete, ale začít cvičit v pohodlí vašeho domova. Ano, chce to pevnou vůli a cvičit pravidelně, ovšem dá se to zvládnout. Stačí vám koupit si tři cvičební pomůcky, do kterých investujete finance a hurá, cvičení může klidně začít.

U cvičení je důležitá pravidelnost a pevná vůle. Ovšem pokud se budete ládovat čokoládou, řízky, bůčkem a vše zapíjet sladkými limonádami žádné cvičení vám postavu nevyrýsuje do požadovaných proporcí. Nutná je dobrá životospráva. Nemusíte samozřejmě jíst klíčky, ovesné vločky a podobně. Stačí se jen trošku v jídle mírnit, přemýšlet nad tím co jíte, jíst pravidelně a po malých dávkách. Tekutiny jsou také součástí. Pít se musí pravidelně a pokud možno neslazené a nesycené nápoje.

Nyní ovšem k samotným pomůckám. Jsou tři. Ruční činky, rotační kolo a mini stepper. tyto tři pomůcky dokáží tělo dostat do formy. Mini stepper je, jak už z názvu vyplívá je malou formou stepperu, který můžete vídat v posilovně. Na něm si procvičujete lýtkové svaly, stehenní svaly a také tvarujete zadeček. Cvičení na něm je zpočátku malinko obtížnější, jde to ztuha. Ovšem po pravidelném cvičení vám to přijde jako hračka. Nutné je ihned se nepřecenit a necvičitna stepperu dlouho a moc. Poté můžete v noci trpět nepříjemnými bolestmi a křečemi. Některé mini steppery jsou také vybaveny k posílení rukou. Přitahujete při přešlapování na stepperu ruce k sobě a zase dolů. Slouží k tomu speciální úchytky, které jsouupevněné na gumkách.

Druhým pomocníkem jsou ruční činky, Ty si můžete vybrat podle váhy. Existují půlkilové, kilové, kilo a půl, či dvě kila. To jsou tak nejoptimálnější váhy pro dámské činky. Podle mého názoru jsou ideální kilové. Ovšem volba záleží na vás. S činkami posílíte kompletně celé ruce a vyrýsujete si tak krásné svaly.

Třetí důležitou součástí je rotační kolo. To vám pomůže s rýsováním břišních svalů a šikmých břišních svalů. Otáčivými pohyby ze strany na stranu pomáhají tvarování. Posiluje to také rovnováhu.

S těmito třemi pomůckami a silnou vůlí si vyformujete tělo takové, jaké jej budete chtít. Ovšem nebude to ze dne na den. Pár měsíců bude trvat, než se začnou ukazovat výsledky.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Googlu

Další zajímavé články z rubriky 'Hubnutí'
Tipy na jiné články
Nejčtenější články
Články
Tipy na další weby
Kontakt a reklama